… je nový celosvětový trend současného prodeje nemovitostí.
Jedná se o přípravu nemovitosti na prodej nebo pronájem a její profesionální prezentace na realitním trhu.
Na rozdíl od interiérového designu, který je zaměřen na vlastní domov nebo firemní prostory, Home staging se zaměřuje na nemovitosti určené k prodeji nebo pronájmu.
Cílem je zvýšení atraktivity nemovitosti pro co nejširší okruh potenciálních zájemců a to především sladěním barevných schémat, uspořádáním nábytku a barevně sladěných doplňků, nastavení osvětlení a odstranění všech negativních elementů, které by potenciálnímu zájemci ztěžovaly představu, že by právě tady mohl bydlet.
Největší uplatnění nachází Home staging u obývaných nemovitostí určených k prodeji nebo pronájmu.
Další možností jsou prázdné byty nebo domy a to novostavby či starší nemovitosti.
Prokázalo se, že zařízené byty se prodávají rychleji, než byty prázdné.
Proto tuto službu v hojné míře využívají developerské společnosti pro své vzorové byty. Staging komerčních prostorů, jako jsou kanceláře, firemní prostory, úřady, restaurace, kavárny, kosmetické a kadeřnické salony, může oživit a zatraktivnit prostředí.
Prodáváte-li nemovitost je základním předpokladem provedený generální úklid. Chcete-li ale prodat nemovitost za nejvyšší možnou cenu a v poměrně krátké době, je pro Vás právě home staging tou správnou volbou. O úspěšném prodeji rozhoduje mnoho drobností. Home staging je cestou, jak připravit nemovitost tak, aby se v něm potenciální zájemce cítil co nejlépe.